Sunday, February 7, 2010

bye2 mesir hola europe

aku akan menjelajah ke eropah dalam masa beberapa jam lagi.sekarang tgh packing barang dulu.baju pun tak kering lagi.hehehe.last minute preparation.masih tak berubah.dari dulu sampai sekarang.dulu ada la jugak mak ayah kakak2 abg adik nak tolong packing2kan barang2 aku.now i'm on my own.pandai2la nak survive.negara2 yg akan dijelajah adalah turki,romania,bulgaria n greece.most of 'em are not the 'famous' one besides turkey.but since i'm going to turkey,why don't i try to explore negara2 sebelah dia.lagipun jarang org pergi tempat2 ni.try je la pergi.mana tau kot2 best.len kali dah xpegi dah.nak pegi tempat lain pulak.dulu aku penah pegi jepun,singapore,uk,thai,bahrain,dubai,mesir.so taun ni aku nak up lagi negara2 yg aku dah jelajah.hahaha.next year insyaAllah pergi kt tempat2 best kat europe plk.spain,italy,germany.teringin jgk nak pergi.mekah pun insyaAllah taun dpn.wokey,aku nak packing barang.see u guys later.callo bette.

No comments:

Post a Comment